Aktualności

Plan produkcji

Ilustracja wytrychu

Plan produkcji na rok 2024

Zapraszamy do zapoznania się z planem produkcyjnym naszej gry. W zależności od finansów na produkcję gry, postaramy się zrealizować jak największą ilość zadań.

Główne mechaniki gry

Obecnie nasze demo gry jest stabilne. Dzięki pomocy graczy w trakcie publicznych testów, udało nam się wyłapać kluczowe błędy i je naprawić. Mamy jednak szereg ciekawych pomysłów, które wstępnie przetestowaliśmy.
Ilustracja wytrychu

Postacie

  • stworzenie dodatkowych statystyk takich jak odporności na zimno, ogień, magię itp.,
  • stworzenie nowych umiejętności i zależności między nimi,
  • modyfikacja i balans obecnych statystyk i ich zależności w grze,
  • dodanie nowych broni miotających takich jak np. proce, sztylety do rzucania, strzałki itp.
  • stworzenie nowego trybu rozgrywki - gra potworami,
  • dodanie parametrów związanych z reputacją i ich zależnościami np. podczas handlu.
Ilustracja magicznych liści

Izometria

  • przełączanie w widok pseudo izometryczny,
  • dodanie mechaniki poruszania się po siatce grid w widoku pseudo izometrycznym,
  • implementacja mechanik związanych z wyświetlaniem potworów i graczy,
  • stworzenie mechaniki odpowiadającej za ukrywanie geometrii blisko kamery.
Ilustracja wytrychu

Pozostałe

  • rozbudowanie obsługi gamepadów i dostosowanie interfejsu gry,
  • tryb turowy - w razie możliwości i finansowania,
  • wdrożenie trybu slow motion do uderzeń krytycznych i innych,
  • dodanie nowego trybu gry z losowo generowanymi lokacjami.

System zapisu

Chcemy rozbudować obecny system odczytu/sapisu gry, profili gracza, achievement.
Ilustracja profile gry

Profile gry

  • stworzenie systemu profili gracza, zsynchronizowanego w chmurze,
  • stworzenie systemu achievements Steam i w grze,
  • stworzenie systemu zliczania zabójstw ilości potworów, czasów gry itp.
Ilustracja multisave

Multi zapis

  • stworzenie systemu zapisu/odczytu stanu gry w trybie kampanii wraz z generowaniem miniatur, opcjami kasowania itp.,
  • Integracja obecnego systemu Quicksave z systemem Multisave.
Ilustracja export gry

Import/Eksport

  • stworzenie systemu importu i eksportu drużyny do różnych trybów gry,
  • stworzenie systemu zdobywania nagród w różnych trybach gry - dostępnych w trybie kampanii.

Grafika 2d

W obecnej wersji gry prezentujemy dopracowane grafiki 2d - portrety, UI, przedmioty itp. Udało nam się uzyskać jakość finalną.
Ilustracja oliwy do lampy

Klasy postaci

  • stworzenie ilustracji 4 nowych klas postaci,
  • stworzenie grafik nowych czarów i umiejętności.
Ilustracja magicznych liści

Ilustracja treści

  • stworzenie ilustracji do powstających opowiadań,
  • stworzenie ilustracji zagadek (podpowiedzi),
  • stworzenie ilustracji powiązanych z questami.
Ilustracja wytrychu

Pozostałe

  • stworzenie portretów postaci NPC,
  • stworzenie grafik do Wydarzeń w grze,
  • stworzenie nowych ilustracji uzbrojenia, ekwipunku i innych przedmiotów.

Grafika 3d

W obecnej wersji gry najbardziej brakuje nam modeli klas postaci, które moglibyśmy używać w alternatywnych widokach gry.
Ilustracja oliwy do lampy

Postacie

  • stworzenie modeli 3d dla poszczególnych klas postaci,
  • stworzenie kompletu uniwersalnych animacji dla postaci NPC,
  • stworzenie nowych postaci NPC.
Ilustracja magicznych liści

Lokacje

  • stworzenie nowych, modularnych elementów do budowy lokacji,
  • stworzenie systemu budowy chat, fortyfikacji itp.,
  • stworzenie nowych lokacji jaskiń, lochów, miast, wiosek i innych.
Ilustracja wytrychu

Pozostałe

  • stworzenie nowych, zoptymalizowanych efektów czarów,
  • stworzenie nowych mechanizmów, zagadek itp.,
  • stworzenie nowych animacji tzw. cinematików w grze.

Dźwięk

Obecny dźwięk w grze wymaga dopracowania i rozbudowy przez profesjonalnego tech-audio artystę. Zależy nam na zwiększeniu doświadczenia gracza z interaktywny otoczeniem.
Ilustracja oliwy do lampy

Muzyka

  • stworzenie ścieżki dźwiękowej (muzycznej) do gry przez Percival Schuttenbach,
  • nawiązanie nowych współpracy z zespołami muzycznymi do trybu muzycznego gry.
Ilustracja oliwy do lampy

Mastering

  • modyfikacja obecnego systemu audio i rozbudowa o nowe dźwięki,
  • mastering całego systemu audio - kompresja oraz leveling audio,
  • rozbudowa systemu ustawień i konfiguracji dźwięku w grze.
Ilustracja oliwy do lampy

Soundscapes

  • stworzenie systemu i implementacja Soundscapes w grze. Oznacza to zbudowanie trójwymiarowego otoczenia audio lokacji,
  • stworzenia tematycznych Soundscapes dla zróżnicowanych lokacji z podziałem na np. las, pola, bagna, lochy, jaskinie, cmentarze, ruiny itp.

Treści

Stworzyliśmy wiele systemów gotowych do dalszego rozwoju np. system dialogowy, system zadań i misji, system alchemiczny itp.
Ilustracja magicznych liści

Księgi

  • stworzenie serii nowych opowiadań (książek),
  • stworzenie szczegółowych opisów do księgi alchemicznej,
  • stworzenie ilustracji i opisów do księgi jubilerskiej.
Ilustracja wytrychu

Rzemiosło

  • stworzenie nowych przedmiotów,
  • stworzenie nowych receptur.
Ilustracja oliwy do lampy

Pozostałe

  • stworzenie nowych zagadek/podpowiedzi,
  • stworzenie nowych dialogów postaci NPC i zadań do wykonania w grze.

Stwórz z nami świat gry

Tworzymy prototyp gry, abyś mógł wczuć się w świat Magicznych Kaszub. Niestety nie posiadamy środków na produkcję pełnej gry. Wesprzyj nas dodając grę do Wishlisty Steam oraz na Kickstarterze i zbuduj z nami unikalny świat fantasy!
Logo Frozengem Studio
Logo Ministerstwo Kultury Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Logo Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.