Aktualności

Technologie

W projekcie naszej gry używamy następujących technologii:

Zrzut ekranu z edytora Unreal Engine

Unreal Engine

Wybór najpotężniejszego silnika do gier był oczywisty. Edytor Unreal Engine jest bardzo intuicyjny i wygodny w użyciu. Czekamy na stabilną, produkcyjną wersję Unreal Engine 5 na którą przeniesiemy obecny projekt gry. Dzięki temu wykorzystamy nowy rodzaj oświetlenia Lumen, który pozwoli uzyskać niespotykane wcześniej w grach typu Dungeon Crawler efekty.
Zrzut ekranu z edytora Character Creator

Reallusion

Do tworzenia postaci używamy oprogramowania Character Creator, w którym mamy kontrolę nad wyglądem postaci i ich strojami. W iClone tworzymy animację oraz lipsync.Mamy nadzieję, że pozyskamy funduszę na produkcję pełnej gry i zakupimy sprzęt do Motion Capture oraz nagramy VO.
Zrzut ekranu z edytora Blender 3d

Blender

Używamy Blendera to tworzenia i modyfikacji assetów zakupionych w Unreal Marketplace. Tworzymy też UV mapy, które później wrzucamy do Substance Paintera. Modyfikator Decimate świetnie nadaje się do kontroli i optymalizacji gęstości siatki obiektów.
Zrzut ekranu z edytora After Effects

Adobe

Używamy Substance Paintera do tworzenia nowych materiałów i optymalizacji materiałów assetów zakupionych w Unreal Marketplace. Do tworzenia UI używamy Photoshopa, do animacji używamy After Effects i Element 3d, do stworzenia strony wspomagaliśmy się Dreawmweaverem, do obróbki audio używamy Adobe Audition, do stworzenia logotypu użyliśmy Illustratora.

Perforce

Używamy Perforce do wersjonowania plików. Podczas współpracy programisty z designerem niezbędne jest posiadanie najnowszych wersji plików na obu komputerach. Perforce znakomicie działa z poziomu edytora Unreal Engine. Dzięki korzystaniu z Perforce mamy także rozwiązaną kwestię kopii zapasowej projektu na serwerze.

Stwórz z nami świat gry

Tworzymy prototyp gry, abyś mógł wczuć się w świat Magicznych Kaszub. Niestety nie posiadamy środków na produkcję pełnej gry. Wesprzyj nas dodając grę do Wishlisty Steam oraz na Kickstarterze i zbuduj z nami unikalny świat fantasy!
Logo Frozengem Studio
Logo Ministerstwo Kultury Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Logo Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.