Rôczimë do pòznaniô produkcyjnégò pòrządkù naszi grë. Bãdzemë mielë starã zrobic jak nôwiãcy zadaniów, ale to zanôlégô òd dëtków na produkcjã grë.
Nôwôżniészé mechaniczi grë
Terô nasze demo grë je sztabilné. Dzãka pòmòcë grôczów òb czas pùblicznëch testów nama sã ùdało nalezc wiôldżé fele i je naprawic. Më mómë równak wiele cekawëch ùdbów, chtërne mómë na pòczątk wëpróbòwóné.
Pòstacje
zrobienié dodôwkòwëch statistików taczich jak wëtrzëmałosc na zyb, òdżin, czarzenié i jinszich,
zrobienié nowëch ùmiejãtnosców i zanôleżnotów midzë nima,
pòzmianë i balanksa statisitków, co są w grze, i jich zanôleżnotów,
dodanié nowëch szmërgającëch barniów taczich jak pùszczówczi, dolchë do cëskaniô, strzélczi, itd.,
stwòrzenié nowégò ôrtu rozgriwczi – gra pòtwòrama,
dodanié paramétrów zrzeszonëch z ùwôżanim i jich zanôleżnotama np. òb czas hańdlowaniô.
Izometriô
przełączanié w pseùdoizometriczny widok,
dodanié mechaniczi rëszaniô sã pò sécë grid w pseùdoizometricznym widokù,
dopasowanié mechaników zrzeszonëch z wëswietliwanim pòtwòrów i grôczów,
stwòrzenié mechaniczi òdpòwiôdający za tacenié geòmetrii krótkò kamerë.
Pòòstałé
rozbùdowanié òbsłudżi gamepadów i dopasowanié interfejsu grë,
turowi ôrt – żlë bãdą mòżlëwòtë i ùdëtkòwienié,
wprowadzenié ôrtu slow motion do kriticznëch ùderzeniów i jinëch,
dodanié nowégò ôrtu grë z przipadkòwò twòrzonyma lokacjama.
stwòrzenié nowëch, mòdularnëch elementów do bùdowë lokacjów,
stwòrzenié systemù bùdowë chëczów, òbronnëch murów i jinszich,
stwòrzenié nowëch lokacjów jamów, pòdzemiów, gardów, wsów i jinëch.
Pòòstałé
stwòrzenié nowëch, zlepszonëch efektów czarów,
stwòrzenié nowëch mechanizmów, wëzgódków i jinszich,
stwòrzenié nowëch animacjów tzw. cinematików w grze.
Zwãk
Zwãk w grze mùszi bëc dorobiony i rozbùdowóny przez méstra-artistã tech-audio. Nama zanôlégô na zwiãksziwanim doswiôdczeniégò grôcza z interaktiwnym òbrëmim.
Muzyka
stwòrzenié zwãkòwi stegnë (mùzyczny) do grë przez Percival Schuttenbach,
nawleczenié nowi wespółrobòtë z mùzycznyma karnama do mùzycznégò ôrtu grë.
Mastering
pòzmiana systemù audio i rozbùdowanié ò nowé zwãczi,
mastering całégò systemù audio – kómpresjô i leveling audio,
rozbùdowanié systemù ùstawieniów i kònfigùracjów zwãkù w grze.
Zwãkòwi krôjmalënk
stwòrzenié systemù i dodanié zwãkòwëch krôjmalënków w grze, co òznôczô zbùdowanié trzëwëmiarowégò òbrëmiô audio lokacji,
stwòrzenié tématicznëch zwãkòwëch krôjmalënków dlô zjinaczeniô lokacjów z pòdzélã na np. las, pòla, trzãsawiska, pòdzemia, jamë, smãtôrze, rozwalënë itd.
Zamkłoscë
Më stwòrzëlë wiele systemów przëszëkòwónëch do dalszégò rozwiju, np. dialogòwi system, system zadaniów i misjów, alchemiczny system itd.
Ksãdżi
stwòrzenié cygù nowëch òpòwiôdaniów (ksążków),
stwòrzenié òpisënków z wszësczima drobnotama do alchemiczny ksãdżi,
stwòrzenié malënków i òpisënków do jubilersczi ksãdżi.
Rzemiãsło
stwòrzenié nowëch rzeczów,
stwòrzenié nowëch recepturów.
Pòòstałé
stwòrzenié nowëch wëzgódków/pòdpòwiedzów,
stwòrzenié nowëch dialogów pòstacjów NPC i zadaniów do zrobieniô w grze.
Stwórz z nama swiat grë
Twòrzimë prototip grë, żebë të mógł wlezc w swiat Magicznëch Kaszëb.Ni mómë równak dëtków na produkcjã całi grë.Czej jes na ti starnie, jes zgòdą, że ùżiwómë plików cookie. Dowiédz sã wiãcy!